VELKOMMEN I BIBLIOTEKET
One concept to rule them all
Artikel
Det er lettere at arbejde med flere af marketingværktøjerne, hvis de sættes ind i en kunderejse-kontekst.
Journeywise onOmnichannel Marketing
Infographic
Hvor vigtigt er det på CMO-agendaen? Hvad er faldgruberne? Hvilke kanaler bør integreres? Og meget mere ..
Customer Journey vs. Customer Experience
Artikel
Af og til smelter begreber sammen, så man glemmer, der er forskel. Det er sket med Customer Journey og Customer Experience.
Journeywise onMarketing Automation
Infographic
Værsgo': En tjekliste med 10 ting, der indikerer, at I er klar til at automatisere jeres marketingaktiviteter.
CX'er: Er du til silo eller sammenhæng?
Artikel
Har du ansvaret for Customer Experience, skal du begære kunderejsen. Og du skal elske jeres Marketing Automation løsning.
Sync jeres marketing med virkeligheden
Artikel
Alt for mange marketingaktiviteter er ude af sync med den virkelighed, jeres kunder befinder sig i. Hvordan står det til hos jer?

Journeywise ApS.Chr. VII's Alle 15Søllerød2840 Holte
CVR nr. 37982091
+45 24 22 43 70
kontakt@journeywise.dk