INSIGHTS & OPINIONS

VELKOMMEN I BIBLIOTEKET

One concept to rule them all


Artikel

Det er lettere at arbejde med flere af marketingværktøjerne, hvis de sættes ind i en kunderejse-kontekst. 
Læs artikel

Journeywise on
Omnichannel Marketing


Infographic

Hvor vigtigt er det på CMO-agendaen? Hvad er faldgruberne? Hvilke kanaler bør integreres? Og meget mere ..
Se infographic

Customer Journey vs. Customer Experience


Artikel

Af og til smelter begreber sammen, så man glemmer, der er forskel. Det er sket med Customer Journey og Customer Experience.
Læs artikel

Journeywise on
Marketing Automation


Infographic

Værsgo': En tjekliste med 10 ting, der indikerer, at I er klar til at automatisere jeres marketingaktiviteter. 
Se infographic

CX'er: Er du til silo eller sammenhæng?


Artikel

Har du ansvaret for Customer Experience, skal du begære kunderejsen. Og du skal elske jeres Marketing Automation løsning.
Læs artikel

Sync jeres marketing med virkeligheden


Artikel

Alt for mange marketingaktiviteter er ude af sync med den virkelighed, jeres kunder befinder sig i. Hvordan står det til hos jer?
Læs artikel
Journeywise ApS.
Chr. VII's Alle 15
Søllerød
2840 Holte

CVR nr. 37982091
+45 24 22 43 70
kontakt@journeywise.dk
Share by: