SERVICES
Kunderejsen og customer journey
Content marketing og inbound marketing
Omnichannel marketing
CRM
E-mail marketing
Marketing automation
Kundeklubber og loyalitetsprogrammer
1:1 Marketing & Permission Marketing
Datadrevet marketing
B2B marketing
Direct marketing
Marketing strategi
KUNDEREJSEN - HVORFOR OG HVORDAN?
REFERENCER
KONTAKT
INSIGHTS & OPINIONS
VELKOMMEN I BIBLIOTEKET
One concept to rule them all
Artikel
Det er lettere at arbejde med flere af marketingværktøjerne, hvis de sættes ind i en kunderejse-kontekst.
Læs artikel
Journeywise on
Omnichannel Marketing
Infographic
Hvor vigtigt er det på CMO-agendaen? Hvad er faldgruberne? Hvilke kanaler bør integreres? Og meget mere ..
Se infographic
Customer Journey vs. Customer Experience
Artikel
Af og til smelter begreber sammen, så man glemmer, der er forskel. Det er sket med Customer Journey og Customer Experience.
Læs artikel
Journeywise on
Marketing Automation
Infographic
Værsgo': En tjekliste med 10 ting, der indikerer, at I er klar til at automatisere jeres marketingaktiviteter.
Se infographic
CX'er: Er du til silo eller sammenhæng?
Artikel
Har du ansvaret for Customer Experience, skal du begære kunderejsen. Og du skal elske jeres Marketing Automation løsning.
Læs artikel
Sync jeres marketing med virkeligheden
Artikel
Alt for mange marketingaktiviteter er ude af sync med den virkelighed, jeres kunder befinder sig i. Hvordan står det til hos jer?
Læs artikel
Journeywise ApS.
Chr. VII's Alle 15
Søllerød
2840 Holte
CVR nr. 37982091
+45 24 22 43 70
kontakt@journeywise.dk
Kontakt os
Follow Us
Share by: