Omnichannel marketing

Omnichannel marketing

Adskillige analyser peger på, at omnichannel marketing er en strategisk prioriteret opgave for rigtig mange marketingansvarlige – og med god grund. Det at kunne levere en konsistent og afstemt kundeoplevelse på tværs af platforme efterspørges af kunderne.


Ligesom Marketing Automation er omnichannel marketing imidlertid blevet en disciplin, der i for høj grad tager sit afsæt i teknologi og data. Software udbydere af mere eller mindre sofistikerede løsninger gør deres til, at vi er havnet dér.


Teknologi og data er en forudsætning for at arbejde seriøst med og høste frugterne af omnichannel marketing – ja. Uden en teknologisk infrastruktur, der konsoliderer relevante kundedata og gør det muligt at planlægge og eksekvere syndikerede aktiviteter, bliver omnichannel visionen aldrig en realitet. Men det begynder med, at I finder ud af, hvilke platforme, der er vigtige for jer i dialogen med leads og kunder, hvilke oplevelser I ønsker at levere undervejs på kunderejsen, og hvad I gerne vil sige til hvem og hvornår.


Dét kan vi hjælpe jer med. Vi sørger med andre ord for, at I starter det rigtige sted på omnichannel rejsen og får lavet den forretnings- og marketing-kravspecifikation som alt for mange virksomheder glemmer. Har I brug for det, kan vi hjælpe jer med at oversætte det til en it- og data-kravspecifikation via vores tekniske netværkspartnere.

Vi har lavet

omnichannel marketing

for bl.a.

Journeywise ApS.
Chr. VII's Alle 15
Søllerød
2840 Holte

CVR nr. 37982091
+45 24 22 43 70
kontakt@journeywise.dk
Share by: