Content marketing og inbound marketing

Content marketing og inbound marketing

Rigtig mange virksomheder og brands er alt for fokuseret på den nederste del af salgstragten – den sidste del af købsbeslutningen. Kig blot på reklameblokken en tilfældig tv-aften og de digitale annoncer, der møder dig på online nyhedsmedier, sociale medier osv. De slås alle sammen om de samme forbrugere – og våbnene er produkt-forherligelse og pris- og tilbudskampagner.


Der findes en anden vej, som flere og flere virksomheder og brands har fået øjnene op for: Content marketing / inbound marketing som er distribution af relevant indhold, der interesserer forbrugere og beslutningstagere, fordi det inspirerer, giver svar på spørgsmål og/eller løser problemer – kort sagt hjælper dem med at træffe den rigtige købsbeslutning.


Netop derfor er content marketing og kunderejsen / customer journey fætter og kusine. Har brands styr på kunderejsen  / customer journey, er vejen til udvikling af den rigtige content marketing strategi væsentlig kortere.


Vi hjælper jer med at kortlægge kunderejsen / customer journey og identificere det content, der er nødvendigt for at facilitere en meningsfuld dialog med leads og kunder. Har I brug for hjælp til at eksekvere content marketing strategien, kan vi trække på gode venner i vores netværk.

Vi har lavet

content marketing og inbound marketing

for bl.a.

Journeywise ApS.
Chr. VII's Alle 15
Søllerød
2840 Holte

CVR nr. 37982091
+45 24 22 43 70
kontakt@journeywise.dk
Share by: