Nordania Leasing er mest kendt for leasing af firmabiler, men leasing af anlægsaktiver - fx trailers, traktorer, gaffeltrucks, it udstyr, trykmaskiner, kopimaskiner mm. - er også et stort forretningsområde.
Via desk research, workshops og kvalitative interviews har vi kortlagt kunderejsen i mindre virksomheder for anskaffelse af sådanne anlægsaktiver: Hvilke informationer har målgruppen brug for mhp. at træffe en kvalificeret beslutning om fx at lease, hvor søger man information, og hvem påvirker beslutningen?
På baggrund af kunderejse indsigten er det nødvendige content identificeret, og der er udviklet en marketing arkitektur - bl.a. en ny content hub på hjemmesiden - som skal være med til at sikre øget leadgenerering og salg.
YouSee er Danmarks største udbyder af internet, tv og mobiltelefoni.
Vi har igennem flere år hjulpet med udvikling af forskellige marketing automation flows og aktiviteter fx onboarding programmer til nye internet-, tv- og mobilkunder, krydssalgsaktiviteter til eksisterende kunder med det formål at sælge internet, tv og/eller mobil, churn prevention flows til mobilkunder osv.
Fælles for opgaverne er en ambitiøs omnichannel tilgang med aktiviteter i e-mail, på yousee.dk, i social media og via Kundeservice samt relevant brug af data for at identificere de rette modtagere samt personalisere flows og budskaber.
Audika er en global kæde af høreklinikker, hvorfra der sælges høreapparater fra bl.a. søsterselskabet Oticon.
Vi har hjulpet med omlægning af marketingindsatsen fra burst-drevne kampagner til løbende tilstedeværelse undervejs på kunderejsen med det formål at levere relevante og vedkommende kundeoplevelser før, under og efter køb.
Kunderejsen er kortlagt via intensiv desk research og workshops, det relevante content bibliotek er identificeret, og der er udviklet en ambitiøs omnichannel marketingarkitektur med fokus på aktivering, reaktivering og konvertering af nye kunder samt fastholdelse af eksisterende kunder.
Per (Journeywise) har hjulpet os med at udvikle vores Customer Journey strategi og model, der med succes er implementeret og rullet ud til alle vores 20+ markeder.
Kunderejsestrategien og -modellen fungerer som vores strategiske marketingramme. Den gør os i stand til – fra et kundeperspektiv – bedre at forstå kundens behov, tanker og handlinger på hvert trin af rejsen. Det giver os mulighed for bedre at definere målsætninger og skræddersy kommunikations- og marketingflows, -kampagner og -aktiviteter, der sikrer, at vi rammer den rigtige kunde med det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt.
Jeg har virkelig nydt at arbejde sammen med Per og nydt godt af hans stærke erfaring indenfor CRM og Customer Experience.
Combitherm producerer og sælger produkter til stabilisering af temperatur - bl.a. såkaldte termohætter. Hætterne benyttes af fx fødevare- og medicinalproducenter, så de kan overholde myndighedskrav om, at temperaturen skal holdes stabil ifm. transport af produkter fra A til B.
Via workshops, kvalitative interviews og keyword search analyse har vi kortlagt kunderejsen hos medicinalproducenter, når de skal vælge temperaturstabiliserende løsninger: Hvordan er beslutningsprocessen? Hvem er involveret i den? Hvilke informationer har man brug for mhp. at træffe sit valg? Og hvor søger man information?
Med udgangspunkt i kunderejse indsigten er der - mhp. at få flere leads og kunder - udviklet en ny plan for markedsføring og salg herunder skærpet målgruppefokus, reviderede budskaber og content, ny prioritering og struktur på hjemmesiden mm..
Sport 24 er Danmarks største sportskæde med mere end 100 Sport 24 / Sport 24 Outlet butikker, en storsælgende webshop og kundeklubben Klub Sport 24 med et anseeligt antal medlemmer.
Journeywise har hjulpet med udvikling af et nyt klubkoncept - ny strategi, nyt indhold og nye kommunikationselementer.
Medlemmernes bonus beregnes nu med afsæt i optjening af points, ligesom der er etableret Guld-, Sølv- og Bronze-niveauer i klubben. Begge dele gør det muligt for Sport 24 at arbejde mere fleksibelt med bonusgivende elementer, ligesom der åbnes for oceaner af kommunikationsmuligheder knyttet til optjening og brug af points, skift mellem niveauer osv.
Destination Kystlandet er én af de 19 danske destinationer, som har ansvaret for den lokale turismefremmeindsats - i dette tilfælde ift. den charmerende stribe Danmarks-idyl, der strækker sig fra Juelsminde over Horsens til Odder (med tilhørende bagland) på den jyske østkyst.
Opgaverne for Destination Kystlandet dækker bl.a. strategisk destinationsudvikling, produkt- og forretningsudvikling samt markedsføring og gæsteservice. Vi har hjulpet med udvikling af en strategi for Destination Kystlandets tilstedeværelse henover relevante digitale kanaler. Omdrejningspunktet er en ny hjemmeside, der - baseret på grundig søgeordsanalyse - skal tiltrække så meget trafik som muligt og herefter dirigere trafikken videre til destinationens partnere: Seværdigheder, hoteller, museer osv.
Dertil kommer bl.a. hjælp til valg af nyt e-mail marketing system samt udvikling af e-mail permission koncepter med tilhørende aktiviteter.