Mange ’eksperter’ spåede e-mail marketings snarlige endeligt, da apps begyndte at myldre frem. Men rygterne om e-mail’ens død er stærkt overdrevne – faktisk har den aldrig haft det bedre.
E-mail marketing kan nemlig noget særligt. Det er en omkostnings-effektiv, skalérbar, målrettet og direkte push-vej til forbrugere og beslutningstagere, som ingen andre kanaler kan matche. Og så er det den enkleste vej til at få en 1. party data relation med leads og kunder – og det er vigtigt i en tid, hvor programmatic og re-targeting ikke længere kan give adgang til det samme marketing-publikum pga. 3rd party cookies restriktioner.
Derfor er e-mail marketing for mange virksomheder stadig den mest effektive vej til kundetrafik, salg og mersalg – og vi spår, at den bliver endnu vigtigere fremover.
Vi hjælper jer i gang - eller videre - og gør jeres nyhedsbrev og andre e-mail aktiviteter til en forretningsmotor. Vores kæphest på jeres vegne er at arbejde seriøst med kanalen og ikke bare se det som en billig vej til bred eksponering. I kommer langt med triggerbaserede og personaliserede ’kvalitative’ aktiviteter som supplement til mere brede ’kvantitative’ kampagner, hvis I har den rigtige tilgang til at bruge data og et nogenlunde hæderligt e-mail marketing system.
Apropos e-mail marketing systemet: Har I brug for det, kan vi også dirigere jer i retning af det rigtige for jer.