Journeywise tilbyder marketingstrategisk og -taktisk rådgivning til virksomheder, der kan se potentialet i at arbejde systematisk, intelligent og målrettet i krydsfeltet mellem kunderejsen, data, content, kanaler og marketing teknologi med det formål at drive leadgenerering, nysalg, krydssalg og loyalitet i vejret.
Hvordan ser købsbeslutningen ud, når nye kunder leder efter et brand i jeres kategori? Eller når eksisterende kunder har brug for service? Vi kortlægger kunderejsen / customer journey og bruger den som platform for at bygge en marketing- og salgsarkitektur i krydsfeltet mellem data, content og touchpoints, så I løbende er relevant til stede overfor jeres målgruppe.
Content marketing og inbound marketing handler om at producere og distribuere relevant indhold som interesserer jeres målgruppe fx fordi det inspirerer eller løser problemer. Eksekveret rigtigt er det en effektiv vej til at skabe mere trafik til jeres hjemmeside og interesse for jeres produkter og services - og vi kan hjælpe.
Er I som virksomheder er flest, er I sikkert i kontakt med jeres kunder og potentielle kunder på mange forskellige platforme. Vi hjælper med at identificere, hvad I skal sige til hvem, hvornår og hvor, så I kan have koordineret meningsfuld dialog med kunderne i købte medier, på jeres hjemmeside, via e-mail og app, i kundeservice mv.
Det er en god forretning at tage sig godt af sine eksisterende kunder. Vi hjælper jer med at forløse potentialet i kundeporteføljen ved at identificere 'windows of opportunity', hvor I kan gøre en positiv forskel for jeres kunder - og således for jer selv. Velkomst- og onboarding-programmer, kryds- og mersalgsaktiviteter, servicekoncepter og trigger aktiviteter er hjørnestene i en stærk CRM strategi.
For mange virksomheder er et stærkt og velfungerende e-mail marketing set-up stadig den mest effektive vej til kundetrafik, salg og mersalg. Vi hjælper jer i gang - eller videre - og gør jeres nyhedsbrev og andre e-mail aktiviteter til en forretningsmotor. Har I brug for det, kan vi også dirigere jer i retning af det rigtige e-mail marketing system.
Livet er smukt, når content, data og teknologi går op i en højere enhed i form af automatiserede trigger koncepter, der fungerer på tværs af kanaler og driver top- og bundlinie. Vi identificerer muligheder og dirigerer jer i retning af det rigtige Marketing Automation system og MarTech set-up.
Kundeklubber, loyalitetsprogrammer og andre fordelskoncepter er populære som aldrig før. Forbrugerne har altid været glade for tilbud og fordele - og koncepterne giver de brands og virksomheder, der udbyder dem, en unik mulighed for at skabe stærke relationer til kunderne via personaliseret kommunikation baseret på 1. parts data. Vi har hjulpet mange virksomheder og brands med etablering af fordelskoncepter - og hjælper også gerne jer.
Kundedata og marketing teknologi har sat turbo på personalisering af markedsføringen. Det er godt, for relevans øger effekten. Men stadig strammere markedsføringslovgivning, cookie direktiver og GDPR gør det obligatorisk, at I har styr på jeres permissions. Vi hjælper jer med at udvikle stærke, holdbare permission koncepter, der øger mængden af 1. parts data i jeres kundeportefølje - og vi anviser en vej til, hvordan I bruger dem mest effektivt.
Virksomheder får flere og flere data på deres kunder - sikkert også jer. Spørgsmålet er, hvordan I bruger dem mest effektivt ift. markedsføring og salg? Vi klæder jer på til at se mulighederne i jeres data og hjælper jer med udvikling af databaserede marketing- og salgsaktiviteter med positiv effekt på top- og bundlinie.
Vi arbejder lige så meget med B2C- som B2B-marketing og salg. Når B2B alligevel får særskilt taletid, er det fordi indsigt i kunderejsen ofte er særlig relevant, når målgruppen er professionelle beslutningstagere. En grundigere beslutningsproces kalder på mere varieret content, der skal iscenesættes rigtigt på det rigtige tidspunkt, ligesom behovet for koordination mellem marketing og salg er endnu stærkere. Vi kan hjælpe jer hele vejen ...
I gamle dage var direct marketing lig med breve og brochurer i én variant. Siden har teknologien holdt sit indtog på trykkerierne, så der i dag er rig mulighed for at arbejde sofistikeret med de fysiske udsendelser. Vi har lavet et hav af segmenterede og personaliserede direct mails igennem årene - ofte med meget stor effekt. Så tag fat i os, hvis brevet er en vigtig kanal for jer ...
Skåret ind til benet skal jeres marketing strategi anvise den mest effektive vej til at realisere 2 centrale målsætninger: 1) At konvertere forbrugere eller beslutningstagere i målgruppen til kunder. 2) At maksimere værdien af kundeporteføljen. Vi hjælper jer med at finde det rigtige marketing mix af lang- vs. kortsigtede indsatser, branding- vs. salgsaktiviteter, upper funnel vs. bottom funnel fokus osv.
Ring eller skriv. Eller udfyld kontaktformularen - så kontakter vi dig.
Per Lobedanz Witthøfft, Founder & CEO
+45 24 22 43 70
per.lobedanz@journeywise.dk
Tak for, at du kontaktede os. Vi vender tilbage til dig, så snart vi får din besked.
Hovsa, der skete en fejl. Prøv igen.