Marketing strategi

Marketing strategi

Vi har et ret enkelt syn på marketingstrategi: Det må ikke blive for højpandet.


Skåret helt ind til benet handler det om at få sammensat en marketingplan med en portefølje af aktiviteter, der anviser den mest effektive vej til at realisere 2 centrale målsætninger: 1) At konvertere forbrugere eller beslutningstagere i målgruppen til kunder. 2) At maksimere værdien af kundeporteføljen.


Også i den forbindelse viser kunderejsen sig at være en værdifuldt redskab. Og via den hjælper vi jer med at finde det rigtige mix af lang- vs. kortsigtede indsatser, branding- vs. salgsaktiviteter, upper funnel vs. bottom funnel fokus osv.

“Marketing strategy is a series of integrated actions leading to a sustainable competitive advantage.”

John Sculley

Vi har lavet marketing strategi for bl.a.

Journeywise ApS.
Chr. VII's Alle 15
Søllerød
2840 Holte

CVR nr. 37982091
+45 24 22 43 70
kontakt@journeywise.dk
Share by: