B2B marketing

B2B marketing

B2B marketing bliver af mange anset for at være en særskilt disciplin, der kræver helt særlige marketing kompetencer. Det tror vi ikke på er rigtigt.


Men det er rigtigt, at indsigt i kunderejsen ofte er særlig relevant, når målgruppen er professionelle beslutningstagere. Vigtighed, risiko og/eller kompleksitet knyttet til beslutningen kalder ofte på en grundigere købsbeslutningsproces over længere tid. Og det kalder på mere varieret content, der skal iscenesættes rigtigt på det rigtige tidspunkt.


Dertil kommer behovet for og det fornuftige i bedre koordination mellem marketing og salg for at optimere brugen af ’dyre’ salgsressourcer. Begavet brug af data og teknologi til systematisk lead scoring og lead nurturing, er således en disciplin, der tiltrækker sig mere og mere opmærksomhed fra B2B virksomheder.


Vi har hjulpet adskillige af dem – og vi kan også hjælpe jer ...

Vi har lavet B2B marketing for bl.a.

Journeywise ApS.
Chr. VII's Alle 15
Søllerød
2840 Holte

CVR nr. 37982091
+45 24 22 43 70
kontakt@journeywise.dk
Share by: