Content marketing og inbound marketing

Content marketing og inbound marketing

Rigtig mange virksomheder og brands er alt for fokuseret på den nederste del af salgstragten – den sidste del af købsbeslutningen. Kig blot på reklameblokken en tilfældig tv-aften og de digitale annoncer, der møder dig på online nyhedsmedier, sociale medier osv. De slås alle sammen om de samme forbrugere – og våbnene er produkt-forherligelse og pris- og tilbudskampagner.


Der findes en anden vej, som flere og flere virksomheder og brands har fået øjnene op for: Content marketing / inbound marketing som er distribution af relevant indhold, der interesserer forbrugere og beslutningstagere, fordi det inspirerer, giver svar på spørgsmål og/eller løser problemer – kort sagt hjælper dem med at træffe den rigtige købsbeslutning.


Netop derfor er content marketing og kunderejsen fætter og kusine. Har brands styr på kunderejsen, er vejen til udvikling af den rigtige content marketing strategi væsentlig kortere.


Vi hjælper jer med at kortlægge kunderejsen og identificere det content, der er nødvendigt for at facilitere en meningsfuld dialog med leads og kunder henover kunderejsen. Har I brug for hjælp til at eksekvere content marketing strategien, kan vi trække på gode venner i vores netværk.

Vi har lavet

content marketing og inbound marketing

for bl.a.

Journeywise ApS.
Chr. VII's Alle 15
Søllerød
2840 Holte

CVR nr. 37982091
+45 24 22 43 70
kontakt@journeywise.dk
Share by: