Be Journeywise

UNDERSTANDING THE CUSTOMER JOURNEY

IS THE KEY TO MARKETING EFFECTIVENESS

Sat lidt på spidsen kan virksomheder organisere marketingindsatsen på to måder: Ved at afvikle kampagner, der skal råbe folk op af læne- og kontorstolen. Eller ved løbende at aflevere budskaber, der i forhold til indhold, timing og kanal er afstemt med den situation, forbrugeren og beslutningstageren befinder sig i.


Hos Journeywise arbejder vi med det sidste. Vi tager udgangspunkt i kunderejsen - Customer Journey - og hjælper med at bygge jeres marketingarkitektur i krydsfeltet mellem content, kanaler, data og marketingteknologi, så I kan generere leads, konvertere leads til kunder og skabe mere værdi i kundeporteføljen.

DET KAN VI HJÆLPE JER MED

Der er mange forskellige veje ind i arbejdet med Customer Journeys som afsæt for marketingplanlægningen. Her er en lille håndfuld eksempler på noget af det, vi kan hjælpe jer med.

CUSTOMER JOURNEY MAPPING


Hvordan ser rejsen ud, når nye kunder leder efter et brand i jeres kategori? Hvad efterspørger eksisterende kunder fra jer? Og hvordan er I til stede i egne og andres kanaler? Vi kortlægger Customer Journeys og jeres performance, så I kan træffe bedre marketingbeslutninger.

CRM- OG DIALOG- MARKETINGARKITEKTUR


Velkomstprogrammer, kryds- og mersalgsaktiviteter, service- og loyalitetskoncepter, trigger aktiviteter, nyhedsbreve og meget mere. Vi hjælper med at bygge marketingarkitekturen omkring jeres eksisterende kunder, så I holder længere på dem og udnytter det fulde potentiale i jeres kundeportefølje.

DATADREVET LEADGENERERING OG SALG


Forbrugere og beslutningstagere sætter et hav af fodspor, når de bevæger sig rundt på digitale platforme. Kan I identificere dem, kan I øge antallet af leads og forbedre konverteringen. Vi hjælper jer med at bygge en ”always on marketingarkitektur”, så I er relevant til stede på kunderejsen.

CROSS-CHANNEL

MARKETING AUTOMATION


Livet som salgs- og marketingdirektør er smukt, når content, data og teknologi går op i en højere enhed i form af automatiserede trigger koncepter, der driver top- og bundlinie. Vi hjælper jer med at identificere mulighederne og dirigere jer i retning af de rigtige systemer.

B2B

LEADSCORING


Det er som regel dyrt at få en ny kunde - især på B2B markedet pga. lange komplekse beslutningsprocesser, der involverer personlige salgsressourcer. Vi hjælper jer med at bygge leadscoring modeller, så I kan målrette jeres budskaber og bruge ressourcerne rigtigt.

ON-BOARDING

KONCEPTER


First impressions last. Og derfor er ofte det en god investering at tage kunder, der køber et nyt produkt, i hånden i den første tid. Færre kald til kundeservice, mersalg af produkter og services, indsamling af e-mail permissions - målsætningerne kan være mange, og vi hjælper jer i gang.


UDVALGTE REFERENCER

KONTAKT OS OG LAD OS FÅ EN SNAK

Per Lobedanz Witthøfft

Founder & CEO


Mobil

+45 24 22 43 70


E-mail

per.lobedanz@journeywise.dk


LinkedIn

https://dk.linkedin.com/in/perlobedanz



Skal vi kontakte dig?

 
 
 
 
 


Journeywise Aps, Chr. VII's Alle 15, Søllerød, 2840 Holte. +4524224370, kontakt@journeywise.dk. CVR nr. 37982091.


Icons from www.flaticon.com